Byggmarknad..

Åt lunch med min vän som bor i Singapore och L. Satt i solen. Fast det var ju inte direkt varmt. Måste medge att jag skrattade tyst för mig själv när jag gick utanför dörren idag och såg horder av tjejer i MINI-shorts och tunna linnen.. Hello... Det är ju inte direkt varmt.. Fast det är ju Sverige så folk kastar av sig kläderna så snart solen visar sig.. (yes, I know att det varit 30 grader i helgen men det försvara inte shorts idag!!)



Hur som helst så efter luchen stack jag och singapore-vännen till FREDELL's byggmarknad i Nacka! Det var skoj! Och så luktade det gott också - sågspån! Jag måste införskaffa material till mina projekt jag har här i Sverige. Hittade typ allt, så kvar är att gå till glasmästaren imorgon!! Jag tror knappt att det finns någon som förstår hur mycket jag LÄNGTAT efter att komma igång och jobba! Det är FANTASTISKT! 3 månaders "semester" är alldeles för mycket och jag kommer ALDRIG göra om det igen!!!! (säger jag nu iaf.. ;-)

Snart nattadax. Är helt färdig. 
À demain! C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

ja, fy sjutton vad det var varmt här i helgen. helt underbart!!! älskar sågspåndoft....hur länge stannar du i ståkkolm denna gång?

2007-06-13 @ 23:10:07
Postat av: C

Vet inte hur länge jag stannar men har 3 projekt som jag måste avsluta innan jag åker så några veckor blir det nog! Hoppas det fina vädret kommer tillbaks, dagens regn blir ju ingen glad av.. :-)/C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback