Det gick ju bra det med!!

Kliade inte så farligt efter att jag borstat tänderna. Tur för mig! Nog om det..

Vaknade av "we don't need no education". Undrade en sekund om mammy blivit galen. Sedan insåg jag såklart att det är byggarbetarna. Alltså, deras radio står verkligen på HÖGSTA volym. Med start kl. 08.00!! Försöker se positivt på saken - jag vaknar ju tidigt iaf så jag kan ta vara på HELA dagen! ;-)



Har 2 midsommarfester att ta ställning till....
Den ena är en  riktig pajastillställning har jag bestämt mig för. Massor av svenska B-kändisar (Sverige HAR inga A listers... jo, typ Lena Olin och Stormare möjligtvis - all the others are just pathetic!!) som tänker sprätta omkring. Och jag har blivit tillsagd att jag "mååååste följa med", "det är årets fest", etc. etc. Can I be bothered??? Nä, jag tror faktiskt inte det.

Den andra midsommarfesten är en tradition i ett av mina kompisgäng här i SV. Och där sprätter det inte omkring en massa töntar!! Utan alla fantastiska, trevliga, avslappnade och underbara VÄNNER. Jepp, det partyt får det bli! Blir till att köra bil en bit söderut dock men jag gillar ju att köra bil, so - it's all GOOD! För att inte tala om hur fab det kommer att bli att träffa alla igen.

Blir nog en sväng till ICA Karlaplan nu. Wonder what to eat for lunch!?
:-)/C


Kommentarer
Postat av: Daro

Nollåttan efterlyses! Jag glömde att maila dig innan lösenordet kom på! Hur gör jag nu? Vill gärna fortsätta läsa din blogg!

2007-06-19 @ 21:02:16
Postat av: C

Daro
Maila på: nollåttan "AT" yahoo "DOT" se.
Håller med dig. Nollåttans blogg vill man inte vara utan! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback