Fönstertittare och f*ttor..

KUL..?! Det håller på att byggas balkonger i mammas fastighet. Så när jag står i köket iklädd trosor och liten t-shirt och fixar cappuccinon vrider jag helt plötsligt på huvudet mot mitt sovrum och fönstret där. Där står 2 byggarbetare på sin byggställning och kikar... WHAT!? Cappuccinon var klar på nolltid kan jag meddela... Och nu har jag tagit skydd i vardagsrummet... Hahahhaha..

En annan sak. Med tanke på att Ed har hittat en (ursäkta uttrycket men..) SKANDINAVFITTA som sitter och översätter mina inlägg till engelska åt honom så KAN jag inte med att skriva något som har med känslomässiga saker att göra.. Det känns ju bra det här... Började skriva för att skriva av mig samt för att ha typ en dagbok. Men inget av det verkar fungera. Hälften av allt jag gör kan jag inte skriva här för i perioder av mitt liv är det så overkligt att jag inte ids skriva ner det så att andra kan läsa för att det är så overkligt. Sedan är flera personer jag umgås med offentliga personer så jag måste vara försiktig med vad jag skriver som rör dem också. Och nu kan jag inte ens skriva om killar längre... THIS SUCKS!

 
London and Geneva.. Nice places! I LIKE! Kanske borde fundera på att flytta. Se lite nytt!

Hur som helst är Nat fortfarande med i bilden men vi har inte setts på en månad. Han kom ner till FR i början av filmfestivalen som jag skrivit tidigare. Sedan var tanken att jag skulle över till London men då blev det Grekland och Schweiz istället. Och nu håller han på och klurar på hur realistisk vår relation egentligen är. Och visst, jag lever ju mitt liv i FR och lite överallt och han lever ju sitt i London.. Fast det blir lite schizofrent att ena dagen ha honom i luren sägandes att han saknar mig osv. osv. och så NÄSTA dag så tycker han att vi ska lägga ner för att det aldrig kommer att hålla ändå... Som sagt, aningen skumt..

Nä, jag ska äta tidig lunch med L idag i Fältan. Så ska jag ringa min svenska agent och fråga vad fasen som pågår. Hon jobbar INTE ALLS verkar det som. Höstutställningen i Stockholm blir nog det sista jag gör med henne. Måste hitta ny agent. Plus att jag ska träffa en client som skjuter på att hämta och betala sin tavla. Den är STOR och har kostat mycket tid OCH pengar att göra och nu beter sig köparen som en riktig looser. Vill dessutom pruta utan att ha sett det färdiga resultatet. WHAT?! En sak är säker - jag säljer INTE mina tavlor för några bargain prices. Antingen får han ta det som det är eller så BYE-BYE. Det är en superfin tavla och helt ärligt har han fått ett RIKTIGT bra pris. Ska bli intressant att se vad han har att säga när vi ses..

And now - shower time!
Allergisk som F*N. 180 nysningar per minut. Får bli en vända till Apoteket också.
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Madicken

Stå på dej...we don´t like prutare!! *morrar*
Men du....lösenordsskydda din blogg om du vill slippa översätterskan och din vän? =)
Jag gillar iallafall som sagt att följa dina äventyr....geografiska som personliga! =)

2007-06-15 @ 10:14:04
Postat av: nollåttan

urk, måste vara tufft att vara egenföretagare när man har sådana människor att göra med, hoppas allt går din väg i detta fall.

2007-06-15 @ 13:12:47
Postat av: Sofie

låter intressant det där, och krångligt :P hoppas det löser sig! blir så himla sur på folk som lägger sig i saker de inte ska.. men man får väl stå ut med sånt om man ska blogga :S

Postat av: C

Madicken
Nä, prutare är inge skoj. ok om han var i Thailand men va sjutton...... Kul att du gillar läsningen! Puzzz/C
Nollåttan
Ja, hemskt. Men man lär sig med tiden. Numer är det 50% handpenning som gäller!! Men jag måste säga att det är sjukt hur folk, man faktiskt känner personligen, beter sig...
Sofie
Allt löser sig alltid!! :-) Men det är rätt störande att det som pågår faktiskt pågår. Jag kan ju i pincip inte skriva något om det är som det är.. ALLA kommer att få vet mina tankar och det är inte alltid så bra.....

2007-06-16 @ 03:35:46
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback