Jepp!! Jag var modig hos doktorn!

Hahhahaha, vilken barnlek! Kändes knappt. Så, nu är det bara att vänta några dagar på resultat..

Förresten, Nat och jag är NO MORE. Helt ärligt, nu är jag så trött på killar att jag önskar att någon kunde bunta ihop dem och slänga dem i Medelhavet så jag kunde gå torrskodd över till Afrika. Ok att mina relationer blir extra knepiga eftersom jag har en tendens att ALLTID träffa killar som typ bor i Långt-bort-i-stan, MEN ändå. Det är ju inte så att jag är FAST på Rivieran. Jag har ju dessutom ett yrke som jag kan göra vart som i världen. Men ändå. Jag tror jag lägger ner. Killar SUGER! Förutom sötnosen dårå. Fast jag tror bestämt att jag ska chilla ett tag. Killar är lagda på hyllan. PUNKT!

Najti-najti tajm!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

såja, såja....inte bli bitter och sur nu, det finns massor med schyssta grabbs därute!! ;) natti

2007-06-18 @ 23:31:30
Postat av: C

Nollåttan
Hihi, okrå! Fast just idag kan jag inte se det från den sidan.. Förutom sötnosen då - HAN är fin.. Natti :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback