Kalamata VS Stockholm... Hm... eller inte!?


Jag hade ju en föreställning om att jag INTE gillade Grekland efter en tur till Naxos för massor av år sedan MEN hur kan man inte tycka om Kalamata. HELT fantastiskt. Påminner dessutom mycket om Franska Rivieran. VERY NICE!

Telefonen ringer sup i kvarten. Alla vet att jag är i Stockholm och det är massor av saker på G som folk vill att jag ska hänga med på. Blir matt bara jag tänker på det. Samma sak var det igår kväll men jag var så trött att jag verkligen inte orkade gå utanför dörren!

Idag ska jag kolla priser på glasskivor och hur jag skulle kunna få ihop min lilla idé! Så måste jag ringa ett gäng jobbsamtal också. Det är jobbigt och tar emot.. Gah. Jag vet att det bara är att bita ihop och ringa men I don't like it. Fast det är alltid lika skönt när det är GJORT!

Kollar just på Axwell's video "watch the sunrise" på MTV.. Jag säger bara WHAT?.. Ser ut som en billig hemmabyggd video med brudar i HM bikinis som struttar omkring. SKUMT! Bra låt iaf!

Nä, om jag ska ta och ta tag i mitt liv..!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

det är väl kul med lite schyssta aktiviteter?!
usch, på mitt jobb drar alla i varandra inför semestern. tråkigt!

2007-06-14 @ 14:51:20
Postat av: C

Nollåttan
Ja, det är skoj när det händer mycket men det blir lite intensivt ibland. Och jag blir GALEN när telefonen ringer stup i kvarten. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback