Korsord.. Glamorös lördagkväll på Ö-malm.. ;-)

What a day! Har varit SÅÅÅ trött. Och haft ont i benen. Det blev lite dansande på Hells Kitchen igår.. Plus att allergin inte är särskilt snäll. Tack och lov så hade mammy medicin hemma fast den är inte så stark som jag behöver men det lindrar lite iaf..


Nice utsikt. Plagen i Grekland... Helt sjukt att det är 2 veckor sedan..

Jag har spenderat dagen i horisontalläge och har löst massor av korsord och sudoku. Ringde L som har varit iväg med sin boyfriend på Vätternrundan. Han cyklade på typ 13 timmar.. 13 TIMMAR på cykel. Fy f*n! Kul att det finns någon som orkar.. Hihihi :-) Hoppas att jag lyckas få med mig L på bio ikväll. Det skulle passa mig utmärkt efter denna låååånga slappardag. Om inte så får jag väl fortsätta lösa sudoku. Och det känns faktiskt rätt spännande det med! ;-) Känner mig som en riktig pensionär!!

Ringde cutie:n. Han var inte i Stockholm. Men han kommer tillbaks imorgon så vi ska höras då!

Nä, knappt någon mat har det blivit idag så nu ska jag till kylskåpet och äta lax!
:-)/C


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har precis varit och sett 3:e pirets på bio. Tyckte de första var bättre, men det är mysigt med bio :) man får tänka på annat då :)

Postat av: nollåttan

13 timmar!!! min kompis följde sin. iofs cyklar jag hellre 13 timmar än springer 5 på maran, lätt!

2007-06-17 @ 22:22:35
Postat av: C

Sofie
Ja, bio är nice! Lite verklighetsflykt! Fick inte iväg L men vi har bestämt att se oceans 13 i veckan!
Nollåttan
Håller med. Fast jag skippar gärna 13 timmar på cykel också.. :-)

2007-06-18 @ 01:29:51
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback