Lite shopping men nu - take off till skärgården!

Igår blev en lååång dag. Och ingen eftermiddags "nap" hann jag med heller. Lite shopping däremot!! (och mys..;.-)


Rose Ikebana från Hermès, inte så skoj shopping eftersom jag var TVUNGEN att köpa den då min gamla tagit slut.. Oh well..

Och så köpte jag ny mobil. Sony Ericsson W880i. Den är skoj. Än så länge iaf..!!

Sedan blev det middag hos sötnosen. VERY NICE! Och VERY LATE! Mammy var galen. Hon blir alltid arg när det gäller killar. Och hon gillade INTE att jag skulle på date igår och att jag kom hem såååå sent när jag ska upp tidigt och köra bil.. Hon är skum. Som sagt, my mammy är en riktig övervakare... Fy FARAO!

Dags att stressa. Ska hämta upp 3 vänner på vägen (eller, ja, typ runt hörnet från mammy..:-).

HAPPY MIDSUMMER!
C

Kommentarer
Postat av: nollåttan

härligt! glad midsommar på dig!

2007-06-22 @ 09:56:58
Postat av: Amanda

Trevlig midsommar! =)

Postat av: C

Nollåttan
PÅ DIG MED! Hoppas du haft skoj! (ska ta och uppdatera mig på din blogg nu!!)
Amanda
Tack! TILL DIG MED! Hoppas du haft det bra! Som sagt, dags att läsa ikapp det man missat under helgen!

2007-06-25 @ 00:40:20
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback