Sen kväll med C...

Pust.. Precis kommit hem. Tack och lov! Stureplan suger. Även om det finns en och annan snygging around..

Ikväll har vi hunnit med Pontus by the sea, Hotellet, East, Café Opera och Hells Kitchen. Förresten, vilket j*vligt töntigt namn... Hells Kitchen.. Blä. Fast vi har haft en kul kväll. Förutom de störda "rök-reglerna" på Hells. OK, de fixar ett "rum" där man kan röka.. men inte riktigt..... I "för-rummet" måste man lämna sina drinkar och i "nästa" rum kan man röka.. HELLO?? Så, jag får ställa ner min drink på ett bord men måste röka 20 cm ifrån det bordet... Och jag får ABSOLUT inte röka och dricka min champagne samtidig... WHAT is wrong with people....??

Jag skulle ju inte skriva något om känslor med tanke på vem som läser men.... jag säger bara - Tack och hej! Det är typ såååå intressant saker och ting känns just nu (eh, typ han är måttligt intresserad och jag tappar mitt intresse mer för varje dag som går..) .Imorgon ska jag ringa en riktig "cutie". Han är i Sverige men jag vet inte hur länge så tomorrow måste jag ringa. Man vill ju inte missa tillfället då vi faktiskt är i samma land samtidigt! Han är fin!!

Helt stört att det är ljust. Jag har tagit 1000 foton på himlen ikväll. Jag har faktiskt glömt bort hur ljust det är i Sverige på sommaren. Nu gäller det bara att kunna sova i ljuset också.... But i guess its all good!

Puss o natt!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Kitten

de e ju "hells" rök regler, utan lag nu. att man inte får dricka/äta där man röker innomhus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback