Som på kollo fast i "vuxen" ålder...

Midsommar var skitskoj! Det var en del "nytt" folk med och de var alla supertrevliga. Made lots of friends! Såklart dansade vi runt stången osv. osv. och såklart blev det sent.... Och så när det var nattadax sov typ alla i vardagsrummet. På soffor, sängar, luftmadrasser och golvet. Som ett kollo fast för stora barn. Hahhahahah ;-)

Dagen efter kan man väl säga att jag mådde sådär... Med tanke på att jag varit en riktig fjortis och skickat iväg ett sms till daten från i torsdags så kan man väl säga att jag dessutom önskade att jag haft alkolås på mobilen... Hur dum får man va?? Vi som haft så trevligt så skickar jag ett "önskar du var här" sms.. What an idiot I am!!! Han har inte ringt sedan dess. Inte jag heller för den delen. Men nu har det gått 2 dagar. Oh well, får väl fundera på what to do imorgon....

image499
Sover helt oskyldigt när B bestämmer sig för att attackera och dessutom dockumentera det med MIN kamera.. Hahahha :-)

Hur som helst stack jag direkt från midsommarfesten, som var i Stockholms södra skärgård, till nästa "kalas" hos mina vänner som har sommarhus i Skokloster , K & B. Jag kom dit vid 5 och vid 9 så somnade jag i en av deras fåtöljer. De var måttligt roade av sällskapet... ;-) Men, men they are my oncles så det gjorde inte så mycket. De brukar fixa thé och feed me med praliner när jag är bakfull... :-) AJ LAV DEM!!

Nä, om man kanske ska ta och natta. Har käkat SUSHI HUSET sushi som take-away hos N och så kollade vi på någon DVD också. Den var söt men jag kommer inte på vad den heter nu... What an impression it made..

NAJT!
C


Kommentarer
Postat av: nollåttan

låter som en lyckad helkväll...herregud vilka härliga månader du verkar ha. fest, fest & mera fest! i år var det första gången på ett decennium som jag firade utan bakfyllelördagar....
men det lär jag ta igen på adriatiska havet i sommar, moahahah
ha en skön måndag i solen, yeyy

2007-06-25 @ 06:42:05
Postat av: nollåttan

de där sushi house....är det bra?! var?

2007-06-25 @ 06:42:23
Postat av: C

Nollåttan
You have fun too
måndagar är BÄST! Jo, det har blivit en del party men nu är det betydligt lugnare..! Kan bara tänka mig hur skoj du kommer att ha i sommar!! Låter HELT underbart!! :-)
Sushi Huset ligger långt ner på Brahegatan. De har oftast riktigt bra sushi även om riset igår hade kunnat kokas LITE till.. ;-) Annars gillar jag verkligen EASTs sushi och Japanska Köket på Nybrogatan är också BRA! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback