Tillbaks i Stockholm efter 8 flygresor på 3.5 veckor...

Tillbaks i Sverige sedan 4 timmar tillbaks.. Faktiskt skönt att vara i Sverige. Fast bara för att det ska bli skönt att komma tillbaks till rutiner och struktur. Det har ju inte funnits så mycket sådant på sista tiden. Grekland var skoj och mycket VILA. Och mycket kaffe. Och såklart mycket grekisk sallad.. Vi stannade i Grekland en vecka - sedan tillbaks till FR i en dag och packa om väskan och senaste veckan har jag varit i Schweiz och hälsat på vänner. Det har också varit lugnt. Mest långa mysiga middagar och lugna dagar.

Har inte uppdaterat bloggen på LÄÄÄNGE. Dels för att jag känner att jag inte kan skriva hälften av allt som händer ändå. Plus att det blir så mycket kodande på alla personer att jag nästan undrar om jag själv kommer ihåg vem det är jag skriver om!? :-)

Och ikväll är bara droppen. Tydligen har Ed skvallrat om min blogg. Vilket har resulterat i att en viss kille som jag träffar bara MÅSTE ha adressen och bara måste veta VAD sjutton som jag skrivit om honom. Jag förklarade att detta är min typ dagbok och ingen av mina vänner känner till den. Ja, förutom Ed då och han kan ju inte läsa ändå. MEN tydligen har Ed minsann sett till att fixa översättning. FAN, ingenting får man ha ifred. Så, jag ska nog sova på saken. Så får jag se imorgon what to do..

Natti natti!
Trött men still standing C ;-)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hoppas du inte slutar blogga, spännande att läsa om ditt liv på Franska Rivieran...å alla andra exotiska ställen du hamnar på! =)

2007-06-13 @ 08:49:07
Postat av: C

Madicken
Thanks! Ja, vad ska man göra..?? Kul att du gillar den iaf! :-)C

Postat av: Gia

Jo jag vet! Lägenhets standarden här är under all kritik! Jag hade förväntat mig en möglig lägenhet full med äckliga gamla mattor. Men så fick jag den :) det bästa är ju att jag inte kommer behöva betala hyra, that's why i'm so amazed! It's on IBM's account! =D (note: jag e där på praktik bara hihi) Manchester here i come!
Jag och min kille pratade nyss om att göra en trip till grekland snart =) i love it there! Grekisk sallad kan jag nog äta tre ggr per dag där nere.. perfekt solmat. Vart va du?

2007-06-13 @ 13:32:47
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se
Postat av: nollåttan

what?! aj fan. lösenordsskydda i värsta fall, men du får absolut inte ta bort något!!!

2007-06-13 @ 17:01:48
Postat av: C

Gia
Jag var i Kalamata och i Athen. Kalamata var fantastiskt - jättevackert, nice stränder och kul uteställen/night clubs. Var i Grekland (Naxos) för typ 7 år sedan och tyckte då att det var IKK och att jag aldrig mer behövde åka dit... Men, jag har definitivt ändrat uppfattning nu!!! :-)
Nollåttan
Mkt irriterande att Ed måste hålla på.. Fast det är ju föga förvånande.. Nu när jag vet att han snokar så blir man ju ännu mer försiktig med vad man skriver...

2007-06-13 @ 20:56:05
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Sofie

Kul att du bloggar lite igen :) Riktigt kul o läsa :)

2007-06-13 @ 21:33:37
URL: http://thepalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback