1 - 0 till mig! Ja, utan motspelare då iofs...;-)

De är uppenbarligen NÖJDA med min utställning som just nu pågår i Stockholm!

Igår frågade de om jag vill ställa ut i september eller oktober 2007! HELLO?!?!? SÅKLAAAAART!

Det är så fantastiskt roliga nyheter och framför allt bekräftelse!! Det är konstigt att vara konstnär måste jag säga. Ingen lön en gång i månaden. Inga direkta kollegor. Ingen "sparring". ALLT måste man försöka fixa själv! Men jag skulle inte välja bort det för något annat. Har gjort min karriär inom affärsutveckling så jag vet att jag kan, men det här VILL jag verkligen!

Här är en bild från mitt nya projekt! Det är ett inspirationsfoto som jag tagit på temat 60's New York! Rock Hudson ur en 60-tals film! Cooooool kille!

131398-153

Nä, dax att grunda dukar. Som vanligt börjar det blir bråttom. Jag vet - jag försöker intala mig att "nästa gång ska jag vara duktig och planera tiden" men så blir det inte så. Don't ask me why?!?!

C som i Cézanne ;-) hihi

Kommentarer
Postat av: Sabor

Utställning i Stockholm? Målar du eller nåt? Gud så nyfiken jag vart nu ;) Sov gott;)

Postat av: C

Re:
Sabor
Ja, jag målar! Modern/konkret konst! Har, förutom ekonomi och marknadsföring, konstnärsutbildning inom måleri, grafik, glas etc. Bestämde mig för ca 1.5 år sedan att skrota konsult/kontorsjobb och faktiskt satsa på konsten! Har haft 2 utställningar i Stockholm under hösten och i våras hade jag en här nere i Cannes!:-)/C

2006-12-14 @ 22:34:33
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback