BAOLI PARTY NIGHT

Ännu en GALEN kväll. Vid 2 tiden inatt var jag lite sur.... men, vid halv 3 stack vi till BAOLI så då blev allt bättre!!!

Skulle ätit middag med Marco som skulle mött oss i Vinbaren men han dök aldrig upp.... C vart inte glad. Men för mig kvittade det faktiskt... As you might understand...

Ok, ingen middag (blev 5 gröna oliver, 2 kex och lite Boursin vid klädbytet hemma hos C vid halv ett...) När Vinbaren stängde var alla på G, även jag med Coca-Cola light innanför västen;-). Så vi stack hem till C där jag hade lämnat partykläder om-i-fall-att!

131398-167  131398-168 
Korsett och sammetskjol från H&M, svarta mockastövlar med klack.

Väl hemma hos C kände jag att sticka till Baoli var aaaaningen överskattat. Klockan var mycket, ingen middag och idag är FULL arbetsdag..... Men "fyllona";-) insisterade och eftersom jag var den enda i sällskapet kapabel att köra bil så fick jag ställa upp.... Blasting partymusik ur högtalarna i bilen så började jag nog tina upp lite... Och väl framme.....

BAOLI VAR PACKAT - folk dansade överallt! I LOVE THAT PLACE! Det går aldrig fel med BAOLI!

131398-170131398-169

Vi "vip-ade" in oss ovanför DJ'n och där var det GALET RÖJ! Dansade så klackarna höll på att gå av!

Började prata med en kille som heter G. Eller, snarare, han frågade vart vi kom ifrån. När jag berättat och även förklarat att vi alla bor här nere visade det sig att han flyttat ner från London för 3 veckor sedan. Så jag fick hans visitkort och vi sa att vi skulle höras. När vårt "bord" fick höra detta vart det GRUPPTRYCK att hämta honom till vårt sällskap. Sagt och gjort. Stackarn, han var nog lite blyg och så kommer jag och slänger in honom i ett packat och påG sällskap. Ja, ja.

Jag har precis avslutat en lunchdate med ovan nämnda G. Han är riktigt trevlig!

Nä, som sagt. Idag är det JOBBA som gäller. Deadline är imorgon bitti kl. 9. Jag förmodar att jag får jobba non-stop tills dess....... GAAAAHHHHHHHH!

BISOUS/:-)C

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad kul att du hade så roligt!! och vad fint linnet var på dig (kommer ihåg att du köpte det tidigare i höstas)! Kram på dig!

Postat av: Frida & Fabulous

Vilken kväll! Underbar outfit

2006-12-17 @ 17:09:58
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: C

Re:
Malin
Tack! Ja det blev en riktigt skoj kväll! KRAM /C

Frida & Fabulous
Tack! Jag älskar ju att dansa så det blev en riktig superkväll - till slut!:-)/C

2006-12-17 @ 18:15:47
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback