Crème de la crème... eller nåt!? :-)

Fråga mig inte vad jag håller på med - borde vara på språng men så tyckte jag att det här var roligare...

Krämer och parfymer (och lipgloss såklart) är mina ABSOLUTA badrumsfavvisar. Min kompis S har ju varit nere och hälsat på under helgen och hon hade med sig KENZOKI till mig så det är det sista tillskottet i samlingen..! Alla krämer i badrummet är inte lika roliga så jag tog bara med mina favoriter!

     

Bild1
ROC - Soya Epil control
Hämmar återväxt av hår.
CHANEL - Solution Destressant
Ska egentligen användas på känsligt ansikte men jag använder den efter att jag rakat benen. Svider inte alls och benen blir SILKES lena!! Kan verkligen rekommendera den för just det syftet!!
ACO - Shimmering Bodylotion Q10
Ja, för lite glitter..:-)

Bild2
DKNY - Be Delicious
Lukar gott!
HERMÈS - Un Jardin sur le Nil
Lätt kräm som lukar supersmarrigt. Jag tycker över lag att dofterna från Hermès doftar EXKLUSIVT!!
KENZOKI - Energisant
Också en väldigt lätt kräm som luktar riktigt FRÄSCHT!!

Bild3
CHANEL bodylotion
Hahahh - den bara luras! Den tillverkas inte längre men jag har sparat flaskan och i den finns nu istället en citrondoftande bodylotion från Lumène! Flaskan är perfekt med pump och fin att ha framme!
CAUDALIE - Vinothérapie - Soin Nourrissant, Anti-oxidant
Lite tjockare kräm med lätt doft - bra om man är torr!

Bild4
ANNA SUI - Oh la love
Man vill bara äta den! Bra bodylotion som luktar riktigt gott!
SEPHORA - Mousse délice corporel, white peach
Lätt moussig och doft av persika.
ASQUITH & SOMERSET - English Rose
Jag gillar verkligen rosdoft men den får inte bli för kvalmig (vilket många rosdofter oftast blir..) Den här lukar FRÄSH ros!

Nä, nu får jag ta mig i kragen och sticka!
Bonne journée!
/C


Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Det var en del men det ska vara gott att må bra =)

Postat av: C

Re:
Sandiebelle
Hihi, ja, alla har väl sina laster....;-)/C

2006-12-11 @ 17:38:41
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback