Dagens outfit.. Nattlinne - och det bjuder jag på ;-) hahhahah

Hahahhaa, jo faktiskt;-). Har strosat omkring här inne i mysnattlinne nästan hela dagen. Vid 4 blev det dax för en dusch och KLÄDER, man kan ju inte flumma omkring för länge..;-) Plus att jag var TVUNGEN att promma och köpa instant coffee och mjölk... de hade ingen cappuccino.. morr... men jag kan väl klara mig på instant EN kväll iaf... Började bli lite trött på thé efter 14 koppar i förmiddags... ;-)

131398-197

Nattlinne från Nanso (charming - eller hur?;-) Små moln och hjärtan.... :-)
Kofta i ull från Stefanel
Turkosa mjukisbyxor för att hålla värmen från GAP
Tofflor från Rizzo (present från bästis L!! Hon vet att jag ALLTID fryser!)

Så, det var FÖRSTA och SISTA gången en liknande bild fastnar på min blogg ;-)!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback