DAGENS OUTFIT!!

Ärenden på stan-outfit!

131398-209

T-shirt från Filippa K
Kofta från Cacharel
Jeans från Levi's
Skärp från Mulberry

Var på Louis Vuitton. SHIT vilken snorkig expedit. HAN GÅR BORT!!! Nä, det får bli LV St Tropez om jag MÅSTE ha något därifrån. Eller LV Stockholm. P som brukar jobba i Cannesbutiken var inte där idag så jag fick prata med någon annan. En riktigt dryg och sliskig typ. Att de ens låter sådana få ANSÖKA om jobb där. Bye-bye säger jag!

Har ÄNTLIGEN köpt cappuccino.. Och stack förbi färghandeln i Antibes. Hon som äger den är rolig. Hon tycker att jag ALLTID jobbar och varje gång jag kommer in säger hon till alla i affären att jag är en riktig energibomb som alltid är glad.. Hon är såååå söt. Idag var det en kille i min ålder som fick höra om vilket yrväder jag är;-)!

Nä, ska plocka undan lite sedan är det JOBB som gäller. Undra om jag ska sätta svarta ramar på eller inte?!?!? Kan nog bli coolt men frågan är om de som köpt tavlan vill ha det?? Får fundera lite.

À bientôt!/C

Kommentarer
Postat av: Gilraen

snygg outfit! :)

Postat av: C

Re:
Gilraen
TACKAR!:-)/C

2006-12-29 @ 14:44:23
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback