Dagssummering?! Eller - vart tar tiden vägen?? Eller - blaj...

Bäcksvart ute redan.. Kan ju i alla fall trösta mig med att Stockholm förmodligen varit natt sedan 3 i eftermiddags ;-).

Eftersom jag äntligen köpt cappuccion (varför så beroendeframkallande undrar jag??) så slog jag på STORT och drack 4 koppar på raken. Ikkkk. Känns som jag fyllt veckans behov.

Vet inte riktigt vad jag tänkte när jag handlade mat. Så, det fick bli BIO-pasta med pesto och tomater till middag  - same-same som igår lunch. Skoj.... :-(

Har massor av jobb kvar - ska vara klart imorgon.. As usual... DÅLIG planering...

Stör mig som *@++%)#¤(" på killen på LV. Stör mig nästan ännu mer på att jag stör mig på honom dessutom. Och stör mig på skärpet. Som får mig att tänka på killen på LV - som STÖR mig... Fatta - värsta onda cirkeln..

Nä om man kanske skulle jobba lite.... Måste gå igenom Case Logicarna igen. Har lyssnat på samma musik i 3 dagar nu - öronen börjar tröttna. Varför har jag inte fixat så man kan koppla iPoden till stereon?? Måste sticka och köpa Fergie's skiva.

Cabbade faktiskt ner lite idag. Och lyssnade på TUNG HIP-HOP (me like!!) så när jag trodde att jag var "safe" och höjde volymen (typ ödslig gata) så står ett gäng på 4 killar där helt plötsligt. De vart rätt exalterade när det kommer en blond brud i nedcabbat och hip-hop på högsta volym. Hahahhahaha alltid något skoj ;-)!

Nä, jobba var det visst som stod på agendan.. Så kanske jag också kan köpa en Z4 en vacker dag...

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback