Dejten - så gick det.....

Ok då. Han är egentligen inte så dum. Förutom att han är fransos och 2 äpplen hög. Jag är själv 2,5 äpple.. Hahahhahahah, nä men han är kortare än jag - kanske han är 1.65.. Och så har jag klackar... Det blir lite skillnad ändå..

Vi har verkligen haft en supertrevlig kväll! Men att hänga med 2 fransoser ENBART är - ja - eh -  franskt... Vet inte hur jag ska beskriva men de beter sig alltid som småbarn. Jag vet inte varför men ja, så är det i alla fall....

M (min "blinddate" som jag redan träffat 1 gång tidigare) hade varit hos frisören och såg nästan oförskämt fräsch ut.. Jag fattar ingenting. Har inte riktigt pratat med honom tidigare men han verkar vara ungefär lika galen som jag! Typ på allt vi pratade om satt C's ex och sa

"- Oh, la, la, det är ju det jag sagt - ni är ju likadana!!"

Och faktiskt... Nåväl, det betyder ju inte att vi ska gifta oss nu.. ;-) Hahahhahahhahahhahaha

Trodde som sagt att det skulle bli mer eller mindre en plåga men KUL att bli positivt överraskad!!!

Oh well, nu sticker jag på Nyårsfesten vid Ste Maxime på lördag, kommer tillbaks till Cannes på måndag och så sticker jag till London den 5:e för att flyga vidare till Stockholm den 11:e. Sedan vet jag inte exakt när jag är tillbaks i Cannes igen (SHIT va jag längtar till att inte flacka omkring utan få lite peace and quiet i mitt lilla kryp-in). Vi bestämde i alla fall att vi ska ses i februari igen.

God natt! Nu är det definitivt DODO time för mig!! Zzzzzzz
:-)/C

Kommentarer
Postat av: catya

skönt att daten gick bra, ska du spinna vidare på det?
ahh, fransoser kan ju verkligen uppvakta en lady ; )

Postat av: C

Re:
Catya

Äh, jag vet inte. Han var ju MYCKET trevligare än jag kom ihåg men han är ändå inte... ja... nä.. du vet?? Vi får se i februari;-)..

Och vad gäller uppvaktning. Hur många svenska killar har en CLUE?? FÅ säger jag.. Nä, fransoser och engelsmän verkar vara födda med uppvaktnings-gen!;-) Ok, det finns säkert stolpskott här med men de har jag inte sett skymten av...:-)

Kram C

2006-12-29 @ 13:53:57
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback