Forts. diary bloggning från London igår.... :-)

Aaaahhhh. TRÅKIGT. Så har jag inte ställt om klockan heller så jag har trott att jag varit 1 timme närmare flygresan än vad jag egentligen varit. SUCK. Nu har jag ”gjort” alla affärer och de är inte särskilt spännande… Bally…. Nja… WHSmith – bokshopen är nog det mest spännande! Ja, parfym och smink också men konstigt nog är jag nöjd på den fronten. Inte ens ett lipgloss är jag sugen på.. Jag måste verkligen vara ASBAKIS…. Eller riktigt sjuk!:-)

Pratade med C. Hon har bestämt sig för att åka till Bahamas imorgon. Med sitt ex…. Hur clever är det egentligen???? Marco är avskriven efter kvällen då han gav mig sitt nummer. Fast, egentligen vet jag inte om man kan kalla det avskriven med tanke på att han helt uppenbart är en rejäl ”hang-up”. Hahahah, nu ringer hon igen. Och nu är hon inte säker på att hon ska åka ändå. Stackars ex:et. Bokat biljetter och hotell och allt och här velar hon omkring…. Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom trots allt..

Åt en räksallad. Insåg att jag är rätt bakfull ändå. Inte ens alla räkor fick jag i mig… Huuuu. Ja, ja, det var trevligt igår och så länge jag inte gör en massa CRAZY saker så är ju allt i sin ordning.. I alla fall håller sig ”fylleångesten” borta. Lite crazy blev det ju ändå igår. Vi hoppade trots allt in i en främmande människas bil för att åka till Iraniern. Fattar inte att man inte lärt sig ÄN. Och hur många gånger har man inte pratat om det och hur farligt det kan vara. Och varje gång ursäktar man sig med sin FANTASTISKA människokännedom. Men, det gick ju bra och killarna var ju RIKTIGT trevliga, artiga och proper gentlemen! Måste vara för att man är en sådan fantastisk människokännare. Eller så har jag bara fantastisk intuition. ;-)  ;-)  ;-)  ;-).. Fy mig! Inte åka bil med främmande människor... Fast vi var iofs 3 sällskap som åkte tillsammans, men ändå... FY!

Börjar bli sugen på godis. Kanske borde ta en sväng bland sminket igen – ändå – kanske, kanske har missat något intressant…

Ciao/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback