Frasigt Hermèssiden.... MUMMA!!!

Slet med mig denna i packningen i tisdagsmorse.. Hermès "Grande Roue" från vårkollektionen 2006. Gillar den för att mönstret är lite busigt och inte en sk klassisk Hermès... Köpte den när den kom och bara älskar den rosa färgen!!

131398-190

Jag vet, inte särskilt höstig men det är just det - lite färg livar upp ;-)! Hihihihihihi

Köpte en tröja idag. Och om Hermès:en är rosa så är tröjan ROSA..... Bleka jag ser till och med solbränd ut i den rosa färgen... typ 80-tals neon.. Hhahhahahahhaha...

Hittat ok biljetter till Nice den 26:e... får väl se om jag ska sticka då eller kanske stanna längre.....

/C

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jättefin!

Postat av: C

Re:
Estelle
Tack så mycket! :-)/C

2006-12-27 @ 09:34:52
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag blir upphetsad av rosa damsidenscarves!

2007-01-04 @ 15:25:10
Postat av: Dolores

Åhhh, varför har helt plötsligt alla unga kvinnor sexiga sidenscarf av Hermés-typ på sig just nu efter att ha varit hur omodernt i typ 25-30 år?

2007-05-28 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback