Galen kväll med alla möjliga skoj - från både Madrid och New York!

Helt galet! Har just kommit hem, vilken dag.

Jag som trodde att jag skulle shoppa i förmiddags..... Efter hängningen i lokalen igår så var vi tvugna att ändra på vissa tavlor - så jag fick en del merjobb! PUST... Hade tid hos SACHSAJUAN vid halv 2 och det gick ju bara inte att missa så det blev till att stressa!

Håret blev SUPERSNYGGT! Grymma killarna på SACHAJUAN säger jag!! Min colourist dök också upp på vernissagen vilket var skoj!

För övrigt kom en hel del folk, både kända och okända! Och besök från både New York och Madrid. (Nästa vernissages ambition måste nästan bli att ha Kung Albert som gäst (konstigt det låter med kung.. han är ju liksom PRINSALBERT fast han är ju kung numer.....) 2 tavlor såldes under kvällen - riktigt bra!

Jag får avlägga full rapport imorgon för nu är det sängdax!

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback