Gräsklippare eller hårtork??

Buhuhu... bara 2 timmar och 50 minuters sömn... Zzzzzzzz....

Hyrbilen, eller numera hårtorken (först var det gräsklipparen) tog oss till Monaco igår! I fredags gick det inte att göra någonting alls. Vädret var helt GALET. Storm och spöregn - var som om det regnade droppar stora som Evianflaskor.. Blev middag på armenisk restaurang - MUMS - och sedan drinks på 3.14 - ett design hotell i Cannes. Världens skönaste loungehäng och ASBRA musik! En kompis spelade där i vintras så då hängde vi där varje helg.


Hyrbilen är ett kul kapitel - NÄ. En Chevrolet Matis..




Say no more.... Jag fick panik när jag såg den men S tyckte att jag var löjlig. Ok att det är en småbil men det här kan knappast kallas bil - snarare gräsklippare... vilket igår blev "hårtorken" enligt mina kära vänner.. Ja, enkel att parkera är den men om man tycker om att köra fort på motorvägen får man inte mycket för det... Och, peppar, peppar TÄNK om man skulle krocka. FY! Nä, det blir till att köra försiktigt i 2 veckor..

Idag skiner solen och det är blåsigt. Skönt det är med sol - man får såååå mycket mer energi (att göra GALNA saker med ;-)

I mitt hus var det 15 grader inomhus när jag kom hem imorse - FEMTON grader - brrrr, brrr, brrr...

Nä, nu ska jag sortera tvätt och leta fram USB kabeln så jag kan kabla över lite bilder i datorn och också till "le blogg"!!!

CIAO!/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback