Har du panik med julklappsinköpen??

Hahahhahahahaha, ja, julklappar från Com Hem....

Först och främst, jag var tvungen att ringa dem. Och efter 18 knapptyckningar för olika val så kommer en röst som säger:

"- Har du panik med julklappsinköpen?"

Hm.... nä, men jag får definitivt panik av RÖSTEN som läser meddelandet....
Eller förresten, det är nog hon som läser meddelandet som har panik - det låter ju så i alla fall...



Com Hem måste ha en mycket uttråkad marknadsavdelning eftersom man sedan annonserar ett paket med kanaler som juklapp!! ....???  Eller ok då, de har väl inte så mycket annat att erbjuda - eller vad sägs om en sidenpyjamas med nästa räkning.. hihihihi...

Jo, Hej Lillebror här kommer ett paket med ... ehh... Com Hem kanaler... (nä, sidenpyjamas skulle inte funka på honom heller... men ändå..)

Kul julklappstips - NOT! Men jag lovar, de kommer säkert sälja kanaler som smör, det är nog bara jag som inte fattar tjusningen!??! Eller??

Äsch, inga Com Hem kanaler för mig i alla fall, inte FRÅN mig under granen heller..! 

Och nu är det dax att återgå till göromålen.... typ... TA-DAA - packning!

:-)/C


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja jag har inte hunnit köpt några alls än, har du några tips om vad man kan ge sin farmor & farfar som redan har allt? Tack på förhand :)

Postat av: C

Delikatesskorg! Brukar alltid fungera med lite god mat! Varma tofflor, scarf, slips. Det brukar finnas fina böcker över olika regioner eller städer som kan vara uppskattade! Gärna böcker med fina bilder. Om de nu gillar böcker!:-) Lycka till med julshoppandet!:-)/C

2006-12-04 @ 22:30:48
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback