Har lyckats snika at mig lite datortid!!

Jaja, nu sitter jag har pa Cap d'Antibes hemma hos C och ska forhoppningsvis kunna sticka hem om ett litet tag. Hembitradet, R, stack ut och joggade och C maste in till stan sa jag far hanga med hennes ungar till R kommer tillbaks och jag kan sticka hem!

Igar var superkul. Tanken var att vi skulle borja med en shoppingtur men jag var RATT trott efter mina typ 3 timmars somn sa vi stack till G. Hur mysigt som helst och jag somnade pa soffan - kul kompis.. hihihi

Vid halv nio stack vi och kopte vin och sedan hem till Marco for middag. Jag hade inte atit pa hela dagen sa jag satte faktiskt i mig ALLT som serverades, carbonara som forratt, stek med tonfisksallad (eh... later konstigt... smakar gott... och sakert nagot italienskt pafund;-)! Italiensk kaka till efterratt och sedan Kinderagg pa det! PROPPMATT!!! Marco var sa nojd, konstig tjusning italienare har for folk som ater MYCKET...

Na, fyller pa med bilder senare, ska sticka sa snart R kommer tillbaks. Sedan blir det en tur till flyget och hamta S! Och ikvall ar det black and white party i Antibes och vi har en av de 20 inbjudningar som gatt ut till the VIP pre PARTY! Far val se om vi hinner, blir nog skoj!

Later!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback