Hur man klämmer in 3 pers i en Z4.....

131398-164

Det funkar - om någon är villig att sitta på handbromsen ;-) Vilket C gärna gjorde, hahhahahha;-)

Yesterday... och dramat fortsätter..... What's fel with folk??

C och jag stack till vinbaren på Xtreme för drinks innan cocktailfesten. Det var nice!! N i baren är sååå SOCKERSÖT och beroendeframkallande! Förmodar att andelen kvinnliga gäster har ökat med 5000% sedan han anställdes!;-) Han är YAM!

Sedan gick vi till restaurangen där Cocktailfesten skulle vara. Så, vi dundrade in där i våra cocktailklänningar och höga klackar - mitt bland MASSOR av seglarkillar.... HELA STÄLLET STANNADE! Gissa om Marco var stolt som en tupp! - These are MY girls!!!;-)

The OCCATION för cocktailen var en launch av 9 nya segelbåtar. Så efter massor av kindpussande och hälsande vart det cocktail och sedan dinner! WHAT?? Det hade vi ingen aning om men sällskapet var ju trevligt och vi hade inte ätit middag så - we stayed!

NU BÖRJAR DRAMAT - eller kanske snarare fortsätter.....

Marco lägger sig i bordsplaceringen och försöker sätta C längre bort. Strange! Han propsar på att jag ska vara hans bordsdam.. Ehhh... C blir sur och det slutar med att vi sitter på varsin sida om Marco. All good!

Hinner inte ens sätta mig ner förrän han viskar "-This is going to be difficult..." VADDÅ??? undrar jag tyst men säger inget.. Sedan fortsätter han "-Will you come with me to the Alps in January to ski for a week?" WHAT???? C's dejt frågar alltså mig om jag vill åka på skidsemester med honom??? HELLO?? Och det här var bara början...

Vad har de för relation egentligen?? Hon fiffilurar med andra och han stöter på hennes bästa vän?? Jag blir HELT förvirrad - som ett enda stort WHAT??

Under kvällen stryker han sin hand över min rygg, nuddar min arm, skriver på min skuldra med mitt YSL lip gloss och vill dessutom applicera lip glosset åt mig!! NÄ, demonstrativt torkar jag bord glosset från skuldran och sätter på lip gloss själv. På andra sidan honom sitter C och ser sur ut.... INTE KONSTIGT..

Vi har en trevlig kväll ändå, det var ju andra vid bordet också!! Men till slut är C RÄTT irriterad på Marco och Marco är nog aningen irriterad på mig eftersom jag är föga intresserad av hans flört försök.. Jo, förresten, han sa också att han tycker att jag är sååå vaaacker - som en mystisk CINDERELLA... Please....!

Middagen avrundas och vi börjar fundera på vad som ska bli nästa drag. Rapporter från Baoli har SMS:ats med jämna mellanrum men vi känner inte direkt för att sticka dit. Till slut klämmer vi 3 in oss i C's BMW Z4 och åker hem till C. Jag hade ju skippat alkoholen hela kvällen för att jag skulle köra men till slut gjorde Marco det istället.

Väl hemma hos C vart det rosé vin men vi var nog alla ganska trötta. Så, när vi ska gå och lägga oss (jag har ett av rummen hemma hos C för de gånger jag sover över) så undrar Marco om jag verkligen tycker att han ska sova med C... Åter igen -WHAT?!?!? Det finns ju fler rum att välja på om man säger så.... närmare bestämt 6 stycken.... Nä, jag sa gonatt och stängde dörren om mig! Och gissa vart Marco sov... Hos C såklart!

BLIR MAN KLOK ELLER??? Nä, jag kämpar hårt för att hålla mig utanför men måste nog påstå att ingen av dem är särskilt ärlig i sin relation... SUCK! Vad är det för fel på folk??

Back to work! Ska jag kunna gå ut ikväll måste jag jobba i 390 km/h!!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback