I NECESSÄREN..

Modebladet manar till utvik av necessären.... Alla verkar ha sådan ordning och vet precis vad de ska använda. Jag är konstant lost i make-up djungeln (det kommer ju nya saker hela tiden som man måste införskaffa...) och köper typ det mesta men använder, ja, hm.. det som faller mig in för stunden. Har 3 propfulla necessärer så tog den jag reste med nyligen. Där är iaf saker som kommit till användning senast.. :-)
131398-205...131398-206

I princip är det:
Ögonskuggor från Chanel /turkos, beige, vit och mörkbrun
Ögonskugga i typ mullvad från Estée Lauder
Vit glitterskugga i burk från YSL
Ögonpennor från Sephora (de små) och Lancôme (den längre)
Läppenna från Chanel

Coverstick från YSL samt ett från NARS

Multistick från NARS i färg Copacabana - såååå användbart (ögonskugga, highlighter, läppar, kinder)

Wrinkless från Kanebo

Star Bronzer från Lancôme

Lipsaver från AVEDA

Lipgloss från Chanel - BONBON - absolut BÄSTA lipglosset - ever!

Lipgloss från STILA och från Make Up Store
Mascara från MaxFactor - Masterpiece
Ögonkräm från Chanel

Och så pincett - från Wilkinson med livtidsgaranti, den är super
Fransböjare
Liten tandtråd från OralB
Hårspänne
Pennvässare

Necessären kommer från Estée Lauder..

Lite ordning i kaoset i alla fall.... ;-)

Måste fundera ut något bra att sätta på mig inför kvällens middagsdate!! Inget FÖR bra bara. Man vill ju inte skicka ut "fel" signaler... ;-) Får nog bli något rätt neutralt.

À bientôt!/C


Kommentarer
Postat av: Anna

fint innehåll och snygga grejer...du verkar väl ha ordning du med??
=)

Postat av: C

Re: Anna
Tack! Nja, det är väl mest det att jag inte riktigt har någon koll på vad jag har och vart!?:-) Men det ser ju ordentligt ut när det är upplagt;-)/C

2006-12-28 @ 19:41:39
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback