Ingen stress...

Deadline flyttad! SUPERSKÖNT!

Ska sticka till Ste Maxime imorgon och hälsa på några kompisar. Och sedan är det dax att packa!!!!

Sverigeresa på tisdag och på torsdag on to LONDON.... "Date-killen" som jag träffade på Baoli igår och som jag mötte upp för lunchdate idag kommer också vara i London över jul. Hihi fling,fling ;-)....! Klart att jag ska se till att vi ses då!!! Han är NICE! Misstänker att han är.. hm.... kanske... hm.... några år yngre än vad jag är..... Ja, får fiska lite om det senare. Men, äsch, vaddå?? Vänner kan man ju vara ändå!:-)



Ska träffa svenska läkaren på onsdag. Hon blir nog inte så glad. I Sverige vill man planera operation i januari men jag VÄGRAR. Opererades ju i Frankrike i september och har INGEN LUST att genomgå en till operation om den inte är ABSOLUT nödvändig. Pratade med franska läkaren och han motsätter sig - precis som jag! - till en operation så snart! THANX!! Så, vi får väl se vart det hamnar på onsdag...... Känner mig faktiskt tryggare i fransk sjukvård än i svensk måste jag erkänna!

Nä, nu måste jag nog städa lite. Blev ju bara 4 timmars sömn inatt mellan 06 och 10 så natta tidigt är nog en GOD idé!

BISOU/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback