ITALIAN DINNER - ikväll igen... Kanske ska skippa flyget och rulla till Sverige istället

C ringde. Vi är ett helt gäng som ska äta middag ikväll och vi hade bestämt det nyöppnade stället på Place de Gaulle i Antibes. Men, SÅ ÄR DET JU EN ITALIENARE MED I GÄNGET! Say no more.... ;-)

Hemlagat är alltid bäst - så han har bjudit alla hem till honom istället! Hans matlagning är ju "to die for" så det är bra men alla drama som pågår....SUCK. Trodde faktiskt inte att han skulle med först men - som sagt - nu är det middag hemma hos honom som gäller. Ja, ja jag ska inte klaga - det blir toppen. Måste nog hitta en italienare som kan laga mat till mig;-) Ja, INTE han då.....



Eller kanske införskaffa mig något sån't... Hahhahahhahahhaha ;-)

/C

Kommentarer
Postat av: catya

Italienare & bra på att laga mat!
låter ju som min drömprins nr 2,
efter min älskling C såklart ;)

ha en underbar kväll

Puzz

Postat av: C

Re:
Catya
Ja, precis. Han ÄR en riktig drömprins egentligen. Han dejtar C. Men hon i sin tur fiffilurar med fler andra samtidigt... Och, Marco i sin tur flörtar med mig och jag har VERKLIGEN velat stanna utanför dramat men igår blev det BARA katastrof. Så nu är jag ASARG på otrogna dramadrottningar och hormonstinna italienare. SKIT! och SUCK! Var glad att du har din älskling!!!!! Hoppas din kväll varit bättre än min!/C

2006-12-19 @ 06:59:42
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback