Jo, men tack! Då går jag i ide tills 15 juillet...

Köpte som vanligt massa glossy mags för att överleva flygresan... I franska Glamour hade de årshoroskop för 2007. Bästa tillfället för att träffa någon är mellan 15 juli och 9 augusti. TACKARRRRR. Hahahhahaa ;-)

Vad ska jag göra fram tills dess då;-)??? Inte nog med det, arbetsmässigt kommer bästa tillfället för en intressant förhandling ske först mellan den 20 augusti och den 6 september... IDE nästa, någon som vet vart man kan hitta närmaste björn??



Fler jungfruar i krokarna?? Anyone?? Hihihi

Ska tydligen fira jul med Mr. N's familj (eh, tydligen och tydligen... det är ju han och jag som bestämt det så, ok då - SKA fira jul med Mr. N's familj...). De har bjudit in mig och min kompis från München, S. De fick nys om att jag skulle vara i London och beordrade Mr. N att bjuda in mig och min vän! SNÄLLT!

;-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback