Jodå, tidsoptimisten har slagit till igen!



Ok.... 20 i 11..... på kvällen..... och NU ska jag börja packa.

Träffade K för lite eftermiddagsfika sedan var jag iväg på ärenden. Så blev det middag med L och L. Och efter det var jag "tvungen" att svänga förbi K  (en annan K än eftermiddagsfikat!) och prata lite strunt och så eftersom hon kom hem från Miami i lördags. Sedan var jag på väg hem men så bidde det visst till att stanna hos K och B - bara en snabbis - så vi drack lite glögg och hade trevligt.

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA IGEN.

OCH NU SKA JAG BÖRJA PACKA.......! SKIT, jag är sämst. Taxin kommer och hämtar kvart över 5 imorgon bitti... Är det nu jag borde ha panik?? GAAAHHHH - jag HAR panik..

Så sitter jag här och skriver... Jag borde få en smäll.

Nä, ska slita mig från datorn - JAG MÅSTE PACKA!!!!

Bonne soirée!:-)/C

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så jätte mycket för julklapps tipsen, det hjälpte mig faktiskt!

Postat av: C

Re: Mikaela
Så bra!! Va glad jag blir!:-)/C

2006-12-05 @ 01:03:42
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback