Jul, jul..... Ååååh, såååå fint! *tindrar med ögonen* ;-)

131398-194131398-193

Sloan Square, med min kära kompis S i förgrunden. Trädstammarna upplysta med blått. VERY NICE!
Sedan är det en bild från Oxfordstreet, inte fullt lika skoj men ändå...

Har förresten bokat flygbiljetter - IGEN. Som om jag inte skulle ha annat att göra för pengarna... Eller med tiden heller för den delen. Men nu kommer jag att kunna få lite gjort både i London och i Stockholm. Hoppas att det kan generera lite jobb också :-)!!!!!!

Men, jag bestämde mig som sagt för att sticka från London till nyårsfesten här på Rivieran och så är jag ju bjuden på en fest i London den 6:e januari. Det är vänner från Hong Kong som har den och helt ärligt... Man får inte missa Hong Kong partyn vare sig de är på Rivieran eller i London. They are crazy!!
Så, nu har jag bokat London igen mellan 5:e och 11:e januari. Sedan åker jag från London till Stockholm eftersom jag har lite att göra i Stockholm i början av året! PUST! Men sedan får det bli lugnt på resefronten ett tag...!

À plus!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback