JULAFTON I LONDON :-)

Har precis bokat biljetten! Verkligen i sista sekunden. Det är såååå irri att priserna går upp ju närmare avresa man bokar... HELLO! Har de biljetter kvar borde de ju vilja bli av med dem?? Ja, jag kommer till London i alla fall. Phhiuuu! Tror inte att S hade blivit så glad annars... Äh, har ju bara med min slöhet att göra så man får väl betala sitt pris.... ;-)!



Har dessutom blivit bjuden på nyår till Les Arc (nere på Rivieran) och sedan på ett MEGA PARTY i London den 6:e januari. Nu funderar jag febrilt på hur jag ska orka/hinna med allt!! I januari måste jag dessutom tillbaks till Stockholm för lite jobb.

Har inte ännu bokat resa FRÅN London... Hoppas jag inte blir fast;-). Nåväl, allt löser sig ALLTID på något underligt sätt..;-) Ska bara klura ut vart jag ska?! Nyår på Rivieran vore skoj. Sedan skulle jag kunna göra ett "Londonstopp" för THE PARTY på väg till Stockholm..

À plus!
/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad kul!!!

Postat av: C

JA! Men man vet ju aldrig.. Mitt liv verkar aldrig bli som jag planerar.. Ja, ja London är i alla fall bokat - alltid en början! ;-)/C

2006-12-20 @ 14:15:01
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: catya

oh, va underbart
hehe......festerna där brukar ju inte vara nådiga ; )

du kommer ha såååååååååååå kul

hoppas du får chansen att mellandags shoppa , reorna bruker vara grymma!

puzz

2006-12-20 @ 15:31:28
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: C

Re:
Catya
Nä, precis. Måste se till att fixa dit mig till festen!!

Ja, det ska bli superskoj. Håller med! Några av mina BÄSTA fynd har jag gjort på just mellandagsshoppingen i London!!

KRAMZ/C

2006-12-20 @ 15:58:44
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback