LONDON, LONDON.... ;-)

Resan hit var en pars.... Typ matforgiftad och flyget var 3 tim forsenat... Naja. Gick och la oss vid 3-tiden och upp tidigt imorse. Har hunnit massor idag!! Sprungit pa Harrods och Harvey Nichols. Reorna ar i full gang och pa GAP hittade jag en superfin klanning! I'm happy!

Ikvall ska vi hem och snooza lite och sedan blir det utgang. Tankte fixa in oss pa en privat klubb med en van som ar medlem och efter det ska vi nog ut och parta/dance - hoppas jag i alla fall. Om mina fossingar orkar, de har gatt i halvhoga klackar hela dagen.. pust!

Na, over and out. Vi maste sticka hem nu!

BYE!/C

Kommentarer
Postat av: xera

God Jul. Ser att du reser mycket? Har du ett hus på Rivieran? =) Lyxigt!

Kramar

Postat av: C

GOD JUL till dig! Ja, det blir lite resande. Kul att se massor - mindre roligt att "transporteras"... Ja, mitt hus är min LYX:-) Det är litet men NICE!
:-)/C

2006-12-26 @ 17:43:12
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback