Louis Vuitton, Japanska Köket och Åhléns

Efter Hermès blev det Louis Vuitton. Dels för att jag skulle köpa insats till min almanacka (det skulle L till sin med) och dels för att jag skulle be dem fixa ett skärp som köptes för knappt ett år sedan men som typ spruckit i kanterna.

Almanackorna var - SLUT! Helt galet...

Skärpet däremot visade det sig att de inte längre tillverkar och det kunde inte heller lagas så jag fick kika efter ett nytt skärp. Hittade ett superfint i Damier Azur men det fanns bara i för stor storlek... Morrrr.... No luck.. :-( Så det slutade med att jag valde det i "vanliga" Damier men jag hoppas att de har Damier Azur i London så kan jag byta det där. Eller om inte, så byter jag det i Frankrike!! SUPERFINT är det!! Postar bilder imorgon.

Här är iaf bild från
www.eluxury.com så länge!

131398-184

Jag fick betala mellanskillnaden men va sjutton gör det?!?!??! Det var inte mycket och jag har ju fått ett nytt skärp - och snart dessutom i nya Damier Azur!! :-)

Sedan åt vi middag på Japanska Köket på Nybrogatan för att kl. halv 10 få för oss att STRESSA till Åhléns City innan de stängde - kl. 10!! Jag suktar ju efter Cheap Monday - Eifel Tower (jag vet - alla andras HAT-jeans;-) But I like them!!). Kom till Åhlens vid kvart i men de hade inte jeansen så det blev parfymavdelningen tills de stängde!

Och nu är det läggdax... Fullspäckat schema imorgon!!

Bonne nuit!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback