LV skärpet från igår... Ska bytas till Damier Azur så snart jag hittar en LV som har det!!

Här kommer bilder på skärpet från igår.. Jag måste medge att jag gillar kartongerna och påsarna (de i tyg!) som de packeteras i. Jag har fler lådor och tygpåsar från bla. LV, Fendi och Gucci och de är riktigt användbara!! För att sortera smycken, förvara småsaker etc. Och skopåsarna såklart till skor när man reser och så!

Hur som...

131398-187


131398-188

Nä, nu ringde S. Hon hämtar mig så ska vi ner på stan. Hon har fortfarande inte ätit lunch. Själv har jag ätit Gulaschsoppa på NK!

Måste hitta "mina" Cheap Monday Eifel Tower och måste en sväng förbi Svenskt Tenn för en present till L. Köpt en redan på NK idag men hon ska få en liten sak till från Svenskt Tenn!!

À plus tard! :-)
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback