NAKNA KOCKEN PÅ ITALIENSKA....

Galna italienare i köket....

Jag kan inte hålla mig... Här är något för italienska skvallerpressen....

Ok, påbörjad matlagning. Allt är frid och fröjd. Snygg Marco med Lacoste tröja och jeans i köket, förbereder för carbonaran... Och vi andra sitter vid matbordet och diskuterar. Och så hjälpte vi till såklart! Med att duka bordet och dricka vin! Fast som vanligt inte jag eftersom jag körde bil den kvällen!

131398-130

Måste spexa till det lite. Såklart!  Hittar ett förkläde och hm... ja, någon huvudbonad. Fråga mig inte hur det kommer sig att han hade dessa saker i köket... Skumt..

131398-131

Ja, sedan spårar det ur fullständigt. Linslusen Marco kunde inte hålla sig utan var tvungen att spela "nakna kocken" BOKSTAVLIGT TALAT... Men, ska det spexas så ska det, tydligen..

131398-132

SAY NO MORE........... Nä, precis. Vet inte direkt om jag är särskilt förtjust i naket och matlagning när jag är gäst vid middagsbordet. Oh well, what can I do??;-)

Har köpt värmefläkt idag så nu börjar det bli lite COSY i mitt hus. Nytt täcke är också införskaffat så nu är det dax att bädda!

À bientot! :-) C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback