Neeeeeej, jag "tappar" 2 hela timmar.....

Kolla va fort hårtorken kunde köra idag!;-) Hahahhaahhahaha.....

131398-177

Oooooops, har varit bensäker på att flighten går efter 1 imorgon. Men, nix... Och det vet jag tack vare en vän som ska på samma flight som jag. Han ringde precis och flighten går 11. TACK att han besvärade sig med ett samtal, annars hade jag dykt in på flygplatsen ALLDELES för sent (eftersom jag inte gillar flygplatser brukar jag komma i sista sekunden... jag vet -NOT ALWAYS GOOD..... ;-)!

Buhu, jag vill inte.... men jag är, tack och lov, snart nere igen! Stockholmsstoppet är ju enbart för läkarbesöket där jag ska försöka avstyra operation på inrådan av min franska läkare. Sedan blir det London.. Alltid något, men det är ju inte direkt DUBAI:-(.... Ja, ja, jag ska inte klaga!:-)

À plus!/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback