Nu är det jul igen o nu är det jul igen. Snögubbar och granar på Rivieran ;-)

Ha-ha! Jo, faktiskt! Tog bilden för ca 20 minuter sedan (vid 10 i 6) på vägen hem! Bara för att illustrera att det "faktiskt" är "jul" här med....;-)

Det lyser ju upp lite i alla fall! Om jag kan, ska jag ta en bild på Rue d'Antibes - där har de hängt upp STORA snöflingor som är jättefina (ja, jag vet - det är kitch - men man måste bara tycka om det bland palmerna ändå...!).

131398-152

Tog outfitbilder idag, kommer sedan (precis som Dallas vs Rivieran... jag har inte glömt!).

Glömde att köpa Cappuccino så just nu får jag nöja mig med DECAFF PULVER, mjölk och chokladpulver... INTE att rekommendera...

À plus tard!!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback