Nya CHANEL products införskaffade till "samlingen"...

Var, för en gångs skull, ute i god tid till flyget igår... Hade ju hyrbilen att lämna och trodde att det skulle ta längre tid! Så... slog ihjäl största delen av tiden med att prata i telefon ;-) och så gjorde jag lite shopping.. Väldigt modest med tanke på att jag LÄTT kommer ut därifrån med 18 påsar.. :-) Och nästan alltid Chanel - mina favoriter!

131398-183

CHANEL Double Perfection Creme Powder i färg 30 - Cendré
Jag använder normalt inte puder för jag tycker inte att det känns fräscht att stänga in huden.. Men, jag har lärt mig lite knep om hur man kan "punkt-gömma" sk skönhetsfel med just creme puder.....! Så, den ska bara användas där den behövs - så får resten av huden andas!

CHANEL Ombre Essentielle i färg 52 - Beige
Också för att se naturligt snygg ut och jämna ut runt ögonen. Fin naturlig färg på ögonskuggan som man kan "highlighta" med eller använda som bas för färgade skuggor! Eller bara som den är såklart!

Nä, nu ska jag göra mig fin;-).

À bientôt!
/C

Kommentarer
Postat av: danni

Pudret har jag också och det är riktigt bra ;)

Postat av: C

Re:
Danni
Visst är det! Tycker över lag att Chanels alla produkter är super och verkligen står sig mot andra märken! :-)/C

2006-12-20 @ 17:18:49
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback