Nya jeans! :-)

Eftersom jag inte hann ner på stan igår blev det en snabbis idag! Kollade Hermès, soo nice! Blev visad lite ur vårsäsongens saker! Har cravings efter en enfärgad siden/cashmere sjal och en "ny/gammal" scarf med fjärilar och leoparder - mot rosa bakgrund!

Var på H&M och provade jeans, men på mig satt de inte så fint. På NK hittade jag ett par Levi's istället, modell 571, slim fit! Kanon! Sitter superfint!

131398-110

Nä, jag hade egentligen tänkt posta OUTFIT bild men jag vet inte vad det är som tar sådan tid. Och inlägget innan postades typ 15 ggr... Nä, jag ger upp och måste sticka - senare ikväll är det glöggparty i Vasastan! Outfiten kommer senare. Lite går ändå att se på "jeans" bilden..

À plus!/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Superfina!!!

Postat av: C

Re: Malin
TACK! Jag provde "dina" på H&M men de satt inte lika bra på mig! Levi's däremot satt som gjutna!:-)/C

2006-12-03 @ 13:34:12
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback