OK.... 3 TIMMAR OCH 50 MINUTER TILL VÄCKNING...

Say no more......

:-) Jag är äntligen klar med packningen... ha-ha vad jag är sämst. Nu får jag sova knappt 4 timmar sedan kommer taxin. De senaste 2 veckorna har jag sovit .....hm..... typ ingenting. Och vad jag vet så gör jag visst inget åt det heller. Min pack-planering har uppenbarligen gått åt skogen.

Landar vid 10 ungefär. C kunde nog inte hämta på flygplatsen - hon har tid hos sin "therapist" vid 11 så det blev lite tight. Shit, va hon är amerikansk, minsta lilla grej och off she goes... till terapeuten! Oh well, hennes liv - hennes worries...

Har inte pratat med Edward G. men förmodar att han jobbar - på sin solbränna på någon yacht med ett glas champagne i handen... som vanligt. Men, han är alltid ursäktad - he is lovely anyway!



En av mina sämsta idéer någonsin var nog att köra bilen till Stockholm i september och nu flyga ner.. och inte ha min bil... Jag bara undrar - hur har jag tänkt då??? Måste ringa Hertz när jag landar. Inser att det är ohållbart annars.

S har pratat om att hon vill ner och hälsa på. Så vi pratade om nästa helg men hon kommer onsdag till söndag! PARTY!! Och när hon är här måste jag definitivt ha bil om vi ska hinna se lite och kunna sticka till Italien!

Nä, snart får jag sova knappt 3 och en halv timme.. BEDTIME!

À demain! Friska, soliga och FRANSKA nyheter imorgon på bloggen! See ya!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: catya

Oh, ha det så underbart nu : )

Väntar med spänning på dina uppdateringer

kramiz

Postat av: C

TACK! Uppdateringar kommer! SNART!
Jag äntligen här!! Måste bara sätta igång nya datorn så jag kan ladda bilder! :-)/C

2006-12-05 @ 12:18:16
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback