OUTFIT :-)!

Ok, jag medger. Det är lite mysigt att lufsa omkring i sina Bally Curling... Var hos läkaren kl 9 och bara bra besked! HB't var 126 vilket är kanoooon, och jag SLIPPER operation!!! Yeee-Haaa!

Så passade jag på att kolla NK's julskyltning också. Gulligt, men eftersom jag har bakgrund inom marknadsföring måste jag säga att produktplaceringen för bla Anna's och Warbergs....... TVEKSAM..  NK's julskyltning är ju tradition och främst vänd till barn så personligen tycker jag att det är lite "billigt" med reklam bland alla dockor och rekvisita.. Fast det är klart.... That's what it's all about.  Anna's och gänget lär nog vara nöjda i alla fall.....

131398-182

T-shirt från H&M
Kofta/väst från ColorClub
Skärp från Mulberry
Jeans från Levi's

Bonne journée!
:-)/C

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fint
:)

Postat av: C

Re:
Angelicas Closet
TACK!:-)/C

2006-12-20 @ 12:51:38
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback