Paus... Fundera på nyårsoutfit... Inga skor - eller i alla fall inte de jag tänkt :-(

Kom just på att jag måste packa nyårsoutfit imorgon... Och kom också på att mina Prada-skor i lack är hemma hos C. Skit! Hade behövt dem till klänningen men jag får väl komma på något annat... Hm.......

Tänker nog inte jobba så jättesent ändå! Håkan Hellström har blivit utbytt. Den var rolig (kanske mest nostalgi) 2 lyssningar. Nu ligger Enrique Iglesias i stereon - hahahhahahhahaha vet inte riktigt om det är bättre.... hahahhahahha. Erkänner att jag har en hel del skit i CD-samlingen.. :-) Fast Håkan är ändå riktigt bra! Texterna från den skivan är SÅ fina!

Nä, ska ta en kik i garderoben så kan jag fundera fram något bra medans jag målar!!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback