Sachajuans fix!

Så var klippet gjort! Fast, klipp och klipp... jag är nog rätt feg. Jag har haft alla möjliga korta och långa frisyrer och det passar bäst med långt, så det fick bli en ordentlig genomklippning. Luggen kom vi överens att skippa också, den ska ju vara rätt lång så då kommer jag bara irritera mig på att den hänger i ögonen.

Colouristen gjorde ljusa slingor i ett "V" upptill och sedan färgade han igenom med en ganska mörkblond guldton! Han är grym!!!

131398-111
Jag är supernöjd! Som vanligt! Går jag till någon annan blir jag bara missnöjd och besviken. Och visst, det kostar en slant men det är definitivt värt VARENDA krona!

:-)/C

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad snyggt! Jag förstår att du är nöjd!!

Postat av: C

Re: Malin
TACKAR! Ja, jag blir alltid nöjd hos dem!:-)/C

2006-12-03 @ 13:35:09
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback