SKIT HERTZ...

GAH......
Hertz har dragit deposition för hyrbilen 2 gånger.... Med andra ord 2 x 4000 sek. KUL.... så nu är 8000 sek "spärrade" på kontot.

Hade jag varit fransyska nu så hade jag i detta ögonblick STORMAT in och gapat och pekat tills problemet var löst men... Jag har tagit ett djupt andetag och hoppas att spärren släpps imorgon annars får jag ringa.

Suck, va trött jag blir på personal som inte tänker. Det här typen av problem är ju inte direkt skoj. SUCK! Så, inga extremdyra dukar från konsthandeln blir det idag i alla fall......

À+!/C

Kommentarer
Postat av: Anders

hej,
såg dn blogg med din kommentar. Jag vet inte exakt vad som skett vid din hyra, men du kan kontakta mig efter julhelgen om du vill om du har några frågor.

Halsningar

Anders Tarnell
Marknadschef Hrtz Sverige


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback