Telefonsamtal från B från spontanpartyt i förrgår..

Telefonen ringer och det är B. Från London. Som S och jag träffade på Mandarin. Och som såg till att vi kom väl hem. Och som för övrigt var en riktig gentleman!

Han ville säga hej och så. Var nyfiken på om vi kommit upp efter 2 timmars sömn och om vår chaufför stått utanför dörren kl 05:30..... Och, allt gick ju bra, eller hur?;-)

Berättade att jag nu bokat resa till London igen den 5:e januari till den 11:e januari så vi bestämde att jag ringer innan och så får vi hitta på något när jag är där! SKOJ! Han och hans gäng var riktigt roliga! Innan de började prata med oss tvärs över baren höll de låda på sin sida. De var supertrevliga.

That's that!:-)/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback