TIDSOPTIMIST IGEN! Tur att jag har snabb bil! :-)

Pratade precis med killarna. Jag ska ju sticka mot Ste Maxime idag!! Själv hade jag tänkt sticka runt 6 men de vill att jag kommer tidigare... Gaaahhh! Eftersom jag är en tidsoptimist har jag inte tid över.. vilket innebär att jag inte kommer kunna åka härifrån innan 6.. Tur att jag har en snabb bil nu då ;-)



Inge kul väder här idag. Moln, moln, moln och ute på havet kan jag se att det förmodligen regnar... Skoj - NOT!

Nä, eftersom det tydligen kommer att bli bråttom (måste packa nyårskläder och allt!) så måste jag nog lägga ner skrivandet...

C som i Ciao! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till iaf :)

Postat av: C

Ledume
TACK! Kom dit en och en halv timme försenad men - de är vana så vi fick oss ett gott skratt istället!!;-)/C

2007-01-02 @ 13:41:32
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback