Tjejer som tjyvnyps... not nice...

Ibland undrar jag vad folk har för komplex egentligen. Och hur tänker man om man måste trycka till sina vänner för att själv försöka skimmra i bättre dager?!?!!?

Vid flertalet tillfällen har en riktigt bra vän (eller, kanske inte?!) fällt kommentarer som bara kan vara sagda för att trycka ner eller för att få sig själv att framstå som bättre! Man blir ju trött! Det värsta är att mycket sådant har gått mig obemärkt förbi - jag tror och har alltid trott gott om folk. Men när det trycks upp i ansiktet flera gånger kan man inte vika för faktum att vissa människor inte är små änglar.....

Dessa kommentarer kommer i princip ALLTID då någon ger mig en komplimang och hon är med. Jag bara undrar - skäms hon inte för att så uppenbart visa sin avundsjuka när även fler är med?!?

Nåja, mest synd om henne! Men, jag tycker ändå att det är tråkigt, annars skulle jag ju aldrig fundera på det. Nä, nu ska jag ut i världen och vara en bättre människa själv!!! :-) En liten ängel!

Och, så ska jag posta outfit!
DES CALINS :-)/C

Kommentarer
Postat av: Mary

känner igen det sååå väl ochh åller verkligen med dig!

Postat av: C

Re:
Mary
Ja, visst är det tråkigt. De lär ju inte bli gladare av att vara bittra heller?! Oh, well. Ha en bra dag!:-)/C

2006-12-15 @ 10:47:28
URL: http://rivieraglitz.blogg.se
Postat av: Philippa

Sammma här fattar precis vad du menar.. så trött på sånna människor!

2006-12-15 @ 11:27:57
URL: http://philiippa.blogg.se
Postat av: C

Re:
Philippa
Ja, usch, det är trist!:-)/C

2006-12-15 @ 11:56:00
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback