TOMT PÅ HERMÈS.....

Skulle byta scarfen på Hermès. De hade nästan inget kvar att sälja... Hur DÅLIG planering är det?????

L och jag:
- Vilka "trekanter" har ni?
Hon:
- Eh... de är slut.
L och jag:
- "Looparna" till scarfsen?
Hon:
- Eh... de har också tagit slut.
L och jag:
Jo, den här slipsen i Orange?
Hon:
- Tyvärr......
L och jag:
Terre d'Hermès parfymen???
Hon:
Slut.
L och jag:
Kan man hitta den någon annanstans?
Hon:
Nä.


Bilden är inte från NK. Även om det ser tomt ut.. hihi ;-)

JAHA..... Anything interesting???? NÄ.... Inte en enda av scarfsen som fanns kvar var skoj. Plus att de endast hade ca 20 scarfmönster kvar - TOTALT..... FY på Hermès säger jag!

Blev en slips i alla fall till L's boyfriend! Alltid något men är det inte RIKTIGT dåligt att inte vara förberedda för julrush??? Det var så urplockat att man nästan kunde tro att de haft REA.... Löjligt...

Vi kom överens att jag köper en ny Hermès scarf till L när jag är i London. Där lär de ju inte ha tömt lagren - kan man hoppas i alla fall! Så, hon lämnade tillbaks sin här i Stockholm...

Anyway... Keep smiling! :-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback