Update fredagsbravader..!

I fredags var det VÄRSTA ovädret. Så, något åka till Monaco blev inte av :-(.

Edward G. kom över till Cannes istället och vi käkade middag på ett supertrevligt Armeniskt ställe. De har ingen meny utan man serveras vad ägarna behagar - i form av typ 20 rätter. Och till dessert en jättegod apelsin glass med ytterligare 5 fat med "tillbehör". PROPPMÄTT säger jag! :-)

Efter det gick vi till 3.14. Coolt designhotell mitt i Cannes (bild från receptionen nedan!). Hängde där massor i vintras då en kompis spelade på helgerna. Det är verkligen supernice och massor av trevligt folk!

3.14 hôtel CANNES : Hotel CANNES

Edward G.presenterade mig för en svensk kille som tydligen också bor här. Han var fin! Hade den där busiga glimten i ögat. Men han är nog dryg som alla andra.... nääääää, vaddå förutfattade meningar...;-).
Ja, jag menar att det var lite "stureplansstekare" över honom, men ändå.. Gillar INTE stureplansstekare - fy sjutton va töntiga de är då de tror att de äger världen i sitt backslick. YAK! Så är de bara patetiska loosers som lever på lånade pengar. Nä, fram för stekare med STIL och ambitioner! Ja, hoppas i alla fall att jag träffar "svensken" igen - han verkade rätt kul/charmig/påG... ja, typ en fin - typ! Och bara LITE "stureplanig" ;-) 

Nåja, dax att hänga upp tvätt!
:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback