Vantar från GAP och mössa från Notting Hill

Det var KALLT i London. Jag vet inte vilken planet jag bor på men i min lilla värld trodde jag att det skulle vara LITE varmare ändå... Så, jag klarade nog 20 minuter innan jag var tvungen att köpa handskar och mössan blev också ett måste.... Springer omkring i en orange kappa dessutom så det passade gulligt ihop;-)!

131398-198

Mössan med blomman hittade jag i Notting Hill
Vantarna med glänsande silvertråd instickad (syns om man tittar noga:-) från GAP

Här nere i Cannes är det heller inte högsommar direkt så vantarna har redan kommit till användning. Fast mössa är det tack och lov fortfarande för varmt för att använda!

Ska posta bilder på skoköp strax!

:-)/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback